Yeollie Namstar
Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


MY SAYANG DAH BALIK ^_^
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



Friday, June 10, 2011



annyeonghaseyo chinguyo !


smntre minhwa dtg nk g tuisyen jom kte share2 story jap . hee ~ happy sgt2 la . my card reader dh blik . g mne ? huhu . die g korea jap jmpe onew . haha . what ?? onew ?? aigoo ! npe g x ajak sye pun . xpe2 , nnt sye g korea sye x nk ajak awk ! huh ! *perasan la ka* yer . mmg la x istimewa sgt pun card reader nie . x dek la mahal mne an . tp klu x dek card reader nie , bosan hdup aq ! x leh nk wat msuk lgu , vid n gmbr2 oppa . hehe . sayang awk la !!!


haiyyok !!! onew dh mrah . sorry2 onew !!! i'm still love u la yeobo . 4 ever n ever . haha !

erm , k la korang . nk upload gmbr, lgu n vid dlm nset . daaa ~ ne annyeong smua .









Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to YOUR URL HERE. Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)

Blod Underline strike



Owner
HELLO WORLD my name is ugly betty fara. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)



My Teddy



say hello here





back to past