Yeollie Namstar
Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


Stalk Letter From Anonymous
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



Thursday, June 6, 2013



Annyeong . Assalamualaikum . Jawab tau . Tak kena bayaran pun :) 

Huarghh , sekarang baru terasa macam nak release story kat blog nie . Hehe comeback lah katakan . Ceq tak mampu nak bernaung mana mana syarikat lagi untuk release mv . Hehew . Takdek bakat nye pun . Mampu fangirl over here and over there muahahaha . Oh okeyh direct to the point *Time is gold* . Sebelum tuh , rata-rata pelajar tengah lepasan exam kan ? *lepasan exam je , belum lagi UPSR PMR SPM* Okeyh story nie berlatar belakang kan Kelas 5 Sains Dinamik pada hari terakhir peperiksaan . Yeah , Kami semamngnya bebas pada waktu itu sebab paper addmath2 je pun pagi buta (araound 8am - 10:30am) . Lepas drpd itu , laungan keramat kemerdekaan pun bergema lah dari kelas ke kelas . Hahaii , yedok tau .


Lepas tuh ada la kejap Sir Saravanan masuk kelas babbling pasal sejarah bla bla bla . Die je yang rajin masuk . Cikgu laen memahami kami mungkin haha . And later , I fell asleep . Jyeah , it's time to sleep . Maklumlah , pelajar yang tak bergaul dengan classmate len *ustazah yang bgtau-.-* Dah tu ceq tak dek wat mnde and tak kecoh mana pun seperti mana sye kecoh pada tahun tahun sebelumnya hoho . Dan sebaik sahaja saya terjaga daripada beradu , jam menunjukkan 2:30 petang . Yess , 10 minutes to go . Then time nak kemas meja nak balik *bersemangat nie nak balik* ada pulak lah insan yang agak 'sweet' menyelitkan surat cintanya di sebalik kesepahan yang melanda meja kelas ceq time ceq tengah lena beradu dengan pncil case bear tuh . Ceq dengan terkesimanya menatap 'sweet letter love' tuh gamaknye



 Jyeah , SWEET kan die :3 SWEET macam SAWIT ! Kawan Fynn cakap "so sweet" what the ... Dude , nak kacau aku pun agak agak lah bro . Tak habis habis lagi ke pasal aritu ? aku usik kau pasal 'stalk' tu pun skali je . Itupun kau yang tanya aku pasal sekolah lama aku . Bukan sekali nie je . Ari tu kat koridor time nak balik die sapa ceq "Oh kau stalk aku ehhh?" Padahal aku tunggu kawan aku je pun . Tak dek masa aku nak stalk kau . Kau pun cakap tak dek masa nak stalk aku kan . Actually , Fynn tak tau pun gerangan yang menghantar 'sweet letter' tu tp Fynn boleh agak lah sape . Tak dek orang lain dah yang Fynn gaduh gaduh manja . Eceh , geli mak nyah -.- Maklumlah , siapa je yang bercakap + bergaduh gurau dengan Fynn . Kelas budak HOT kan ~ Lain kali tulis lah "I LIKE YOU" ke . Aish , budak lelaki zaman sekarang tak sweet langsung macam namu Hoho *Gurauan semata2 ye . Ceq tak suka pun mamat tuh -.- tapi die tak dek lah annoying mana maybe . FYI , that mamat ada ramai peminat . Muka boleh tahan erm tapi maaflah saya masih tak puas berfangirling dengan  bias(s) saya sampaikan ruined , rosak punah haram bias list nie Hahaha










Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to YOUR URL HERE. Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)

Blod Underline strike



Owner
HELLO WORLD my name is ugly betty fara. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)



My Teddy



say hello here





back to past