Yeollie Namstar
Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


"Baby Don't Cry !"
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



Wednesday, December 18, 2013





"rasa dah macam malas nak hidup ... " yeah itulah antara ungkapan yang aku luahkan dekat mama . MY TRULY MOTHER ! I'm not playing with my words ! In fact , I really mean it ! No one feels what I feel and no one understands what I'm really going through ! Pada mulanya , aku sekerasnya mengatakan bahawa tiada beban yang aku galas sebagai anak sulung TAPI sekarang baru aku tau rasa hah ! Sakitnya hati hanya Tuhan yang tahu !

I never expect that this kind of problems might happened but now I have to face it ! Yeah serve me right ! Aku pun tak paham lah kenapa wujudnya manusia macam kau nie ! Tak cukup lagi ke dengan apa yang kau dah buat selama nie ?! Mula - mula kau rampas papa aku . Sekarang kau nak ramapas kebahagiaan kitorang pulak ? Hidup kau sentiasa mewah dengan ayah aku tapi time family kitorang , macam pengemis pun ada kau tau tak ?! Apa kau ingat aku tak tau game kau , watak yang kau tengah lakonkan sekarang ? Yang kau maki maki mama aku depan aku dah kenapa makcik ?! Macam macam kau psycho aku pasal mama aku kan but sorry not sorry . Aku pun pelakon terbaik yang tak pernah dinobatkan ! Nasib baiklah aku nie bukan jenis yang nak masuk campur hal orang lain . Neither Kapitalis nor Barat . Hanya mengamalkan dasar berbaik baik dengan semua kerajaan . Tapi kalau dah gini gaya mulalah aku rasa mcm nak amalkan dasar tidak berbaik dengan mana-mana kerajaan . Kau mind set orang lain supaya hilang respect dekat mama aku termasuklah adik aku + papa sekali . kfine kalau itu yang kau nak ! Tapi ingatlah , yang kau tu parasitisme je ! Menumpang kasih sayang orang lain ! Baguslah tuh ! and now family aku macam dah takdek harapan nak happy macam dulu lagi . hancur berkecai hati aku ! touching bila tengok family orang lain nak nak lagi bile dengan kengkawan . diorang happy je tanpa masalah tapi aku . . . tiba tiba aku rasa macam bertanggungjawab untuk cari jalan penyelesaian even aku tak terlibat dalam hal nie . Jangan salahkan aku kalau aku berubah 360 darjah pada masa akan datang . I'm not going to share with everybody because they'll just know it from here . Everything is here , in this blog . my tears keeps rolling down everyday and i just hope that miracles in december will really really really happened in my life ! Amin ~

They are my happiness :')









Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to YOUR URL HERE. Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)

Blod Underline strike



Owner
HELLO WORLD my name is ugly betty fara. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)



My Teddy



say hello here





back to past