Yeollie Namstar
Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


Akhiri Penantianku
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



Tuesday, March 25, 2014



"Jaaauuuhhh ku berharaaaappp kembalilah padaku akhiri penantian kuuu" em okay aku tak pasti lirik nie betul ke tidak agagagagaga :v okay entry kali nie pun still pasal spm hik hok . biar lah bukan selalu haku spazzing pasal spm , exam or seketurunan beliau hahaha maklum lah spm hanya sekali dalam hidup tapi ada je yang reseat huhu insyaallah aku tak reseat ah amiiiin ~ aku dah cukup bersyukur dengan apa yang aku dapat setelah 2 tahun aku struggle(?) untuk spm em okay struggle ye Fatin hoho  wow wow wow tahniah ye Fatin TAHNIAH atas ke'struggle'an anda /claps/ =_=


Spm bukanlah penentu masa depan ye adik adik tapi PERMULAAN ^^ kalau penentu masa depan haih kesianlah pelajar yang mana dapat result teruk . adakah masa depan mereka juga akan teruk hanya kerana keputusan spm ? so please , yang mana tak cemerlang tuh jangan putus asa and masa depan hanya dalam genggaman anda sahaja . tak semestinya yang tak cemerlang tak boleh cemerlang untuk masa depan . kadang kadang tu jangan kau pandang sebelah mata dik , allah dah bagi dua biji mata maka hargailah kurniaan tersebut lulsss okeh sabit ? ah biar lantak aku nak berbahasa sikit muahahaha okay apa yang aku nak sampaikan nie adalah ; budak yang kurang cemerlang dalam pelajaran kebanyakannya mempunyai masa depan yang cemerlang J sebab apa ? sebab golongan yang tak cemerlang nie diorang lebih memahami kepakaran masing masing and tak kisah walau apa jua persepsi masyarakat terhadap diorang . hah macam gua ah kan ? hehehe tak semua budak cemerlang tuh cemerlang di masa hadapan ye dik . so life must go on jyeah ! ^.~


Aku ? em bagi aku result yang aku dapat cukup membanggakan(?) diri aku almaklumlah selama nie slip exam aku tak pernah suci daripada G a.k.a FAIL . kesucian result exam selalu dinodai oleh FAIL betapa kejam tak kejamnya FAIL terhadap result exam aku hm jeles mungkin miahahahahaha okay STOP . mencarut . heol… tapi aku tak tahu pulak persepsi orang lain macam mane . bagi budak budak bijak result aku tu em euw lewls



Okay mohon anda bersihkan minda anda daripada “STRAIGHT A+” gua tuh . inilah dia masyarkat zaman sekarang , tak pernah nak fikir luar kotak pemikiran bhahahaha okeh no bash pls \u.u/ STRAIGHT A+ tidak semestinya 9A+ 12A+ 20A+ hahahahahaha TIDAK SEMESTINYA ! hah meh sini aku nak luaskan pemikiran anda ye , sediakan pop corn dulu dan air bergas muahahahaha yang aku pelik lah kan hm kenapa korang macam “waaahhh , TAHNIAH Fatin !” “budok bijok boh” “aku tak bijak macam kau” em either menganjing or memang naïf hah tuh aku tak pasti lah xD ingin aku menegaskan , aku just dapat ‘net/sa’* A+ sahaja hahahahaha *angka dalam bahasa korea . eh taaaakkkk ~ sekolah mana dik yang hanya ambik sebilangan tu je subjek ? haaaa . aku cakap macam tuh sebab A aku memang sebilangan tuh je and Alhamdulillah semua A+ hahahaha yang lain semua gua rembat B+ ngan B je sebab aku datang lambat ambik result tu A- aku semua lari cari tuan lain pfft . apa pun , aku masih mengucap syukur biarpun B+ dah nak dekat A- kan haaaa ingat ,  masih ada yang memerlukan B+ tuh ye :) lagipun aku mengaku yang aku tak study chemist and biology gile vangang . kononnya TAK NAK TIDOR malam sebelum exam chemistry tu hah , nak struggle katanya sebab nak habis sekolah kan =_= "takpelah lepas nie nak tidur berhari hari pun takpe . malam nie tak yah tidur" aku bangun je tidur , "tak nak bangun ! tak nak ambik chemistry ! tak study pun lagi nieeee!!!" seriously I told you ! aku tak study mana pun chemistry . aku just study pagi tuh je and gap antara paper2 ngan paper3 peh sape tak stress woiiiii tapi alhamdulillah allah tolong permudahkan aku untuk menjawab mungkin balasan pergi kelas malam chemistry ngiahahahahaha same goes to biology . aku just ingat apa yang cikgu Faridah ajar malam sebelum paper bio tuh . balik dorm , zzzzz tidur =_= aku pun tak tahulah kenapa aku macam dah bijak sangat je tak nak study malam tuh , study dalam mimpi je lulssss bergaya kan aku muahahaha okay stop . kes math pulak punya berlagak kateko paper 2 tulis haku buat guna pen . 100% punye berlagak huh padahal lulusnya baru dua kali sebelum tuh . aku pun tak tahu kenapa . aku rasa macam senang dah math tu tapi tak lulus jugak . menangis aku sebab selalu direndah rendahkan oleh cikgu T.T sape tak touching weh ?! tapi trial gua lulus ahh A- hik hok give me applause pls ngiahahahaha aku dapat kalahkan afiq peh cayalah bro :3











Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to YOUR URL HERE. Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)

Blod Underline strike



Owner
HELLO WORLD my name is ugly betty fara. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)



My Teddy



say hello here





back to past