Yeollie Namstar
Entry About Chat Stuff Theme Diary Bias Link Album FAQ Site


SPM Result Comeback 2014
UPDATE : new skin ! please don't remove credit if i know you do, you would be ashamed.serius.



Sunday, March 23, 2014



20th of March 2014 . too many things to handle on that day . and one of them is the most important in 96 liners life(?) , SPM 2013 RESULT COMEBACK lullssss hape ingat exo je yang dikatakan kambekk namun angin berita tersebut lenyap begiru sahaja ditelan masa . Oh yes babe , im 96 liner and well yeah . alhamdulillah dan bersyukur kepada yang maha esa kerana sekali lagi membuktikan bahawa keputusan kami adalah terbaik antara yang terbaik :) bermula daripada UPSR , PMR dan berakhir dengan SPM . ketiga tiga exam besar di Malaysia nie menunjukkan bahawa 96 liner mampu memberikan peningkatan daripada keputusan peperiksaan sebelumnya . bukan tujuan berbangga namun hanya memberi fakta hik hok alah lagi pun nie dah last kitorang boleh buktikan tahap IQ 96 liner em :( entah liner mana pulak ye yang bakal mewarisi seperti 96 liner lol *kau ingat macam waris takhta kerajaan ke Fatin =_=*


kepada yang mana bagi korang result tak okay , don't give up bebehh . spm is the beginning of our real life . not the decider . takpelah andai kata course yang korang suka gila vangang tu tak lepas nak ambik maybe Allah ada weapon tersembunyi untuk awak haaa jeng jeng jeng . kita hidup tak selalunya di atas ataupun di bawah tau hoho . TAPI ! yang mana bagi gua bijak habis dah even slack satu dua B tuh em bersyukur je lah yek . jangan nak complaint lagi pasal result hang . kalau tak , ada yang makan selipar L saiz berapa pun aku tak tahu lah hah -.- jangan asyik kata yang diri tu bodoh lah , tak cerdik lah , kurang belajar lah . woii wak lu ramai lagi yang masih memerlukan A daripada anda anda sekalian ye . kalau ko tak nak B tuh hah meh sini derma dekat orang yang lebih memerlukan pastu aku ko exchange lah dengan gred below B diorang tu haaa . okay abaikan apa yang aku melalut lewls .


kepada kawan kawan jugak hahaiii chukkahae , congratulations , tahniah atas apa jua result yang anda kecapi itu ye . tak kisahlah kau punya tinggi daripada aku ke , rendah daripada aku ke , sama dengan aku ke . tak nak ah weh down down camni . tak best :( kenapa aku je yang yehet ohorat keselokan huhu em maybe sebab aku nie jenis yang tak cara ke result , elok tak elok pun aku tak tetap tak cara haa kannn ? yelah gua jenis tak hiraukan pelajaran , minat belajar nie pun berapa percent jah daripada korang peh wa tak nak komen . setakat nie fatin ngan tasya aku dah settle kan perasaan kebawahan mereka terhadap result diorang muahahahahaha yang lain , hm entahlah kau tak hiraukan aku , aku pun tak hiraukanlah kau hahahahahahaha yang masih menjadi persoalan dalam benak fikiran aku nie , si unnie yehet yehet ku berabangkan pokok idaman aku tu . entahlah dia down or apa tapi aku rasa macam dia down . hm bile aku tanya dia tanya aku balik . heol xD unnie , kalau rasa down meh sini I nak bagi vitamin dekat awak . saya belajar daripada abang awak human vitamin tu lah hikhik bukanlah bertujuan untuk menyibuk tapi em entahlah maybe sebab aku over sebagaimana yang dimentionkan dalam prev post huhu lagipun tak best ah weh down down nie . spoil mode je em :( kau pun result sama dengan aku je haaaa . sejak upsr sampailah spm muahahahaha aku tak tahu nak kata apa dah ikatan antara aku dengan najwa nie lol okayy diharapkan lembutlah hati kau unnie andai kata kau feel down . lemme hear you , lemme ceramah kan anda puahahahahahahaha kbyeeee =_=









Older Post | Newer Post





background



Little note

You've visited to YOUR URL HERE. Do tag before live my blog. Please don't COPY anything without my permission! if you want anything just ASK. thanks for visiting here ! ^_^ ( replace with your own disclaimer)

Blod Underline strike



Owner
HELLO WORLD my name is ugly betty fara. I'm from tuttt*. my age is under 18. i like to eat spaghetti ! and proud to be myself. ( replace with your own profile)



My Teddy



say hello here





back to past